מדוע חשוב לשקף תמונות/ סרטונים תקינים ואמינים בנדל"ן צילום אמין ומקצועי של נכסים מהווה גורם מכריע וחשוב ביצירת מציאות אמיתית ללקוח, בכך שהלקוח מקבל תמונה אמיתית ואוטנטית של הנכס המוצע למכירה /השכרה נתון זה חשוב מאוד במיוחד בתקופת הקורונה שבה אנו חיים לצידה וכן לתושבי חוץ. שעיקר הקשר, האמון והנתונים מתבססים על תמונות סטילס וסרטוני וידאו של הנכסים. על פי סטטיסטיקה שבין 60%-70% מתגבשת דעה של הלקוח ע"פ התמונות וזאת אחרי שקיבל נתונים ומאפייני הנכס כגון: מיקום ופרטי הנכס שטח בנוי שטח מגרש וכדומה בימים אלה רבים מתעניינים לקנות וילה או בית פרטי מכיוון שבעכו איכות חיים גבוהה, המתבטאת לא רק בסביבה הירוקה אלא גם מתאפיינת בהיצע מגוון של בתי יוקרה ומגרשים רחבי ידיים. ובאיכות חיי הקהילה, תושבי עכו נהנים מדגם מגורים מושלם של נוף עוצר נשימה רקע היסטוריושלא נדבר על בנייני שוחקי גרדים שהוקמו בעיר עכו הינה פנינה אשר מעניקה לתושבים המתגוררים בה שירותים קהילתיים ומוסדות ציבור מתקדמים ואיכותיים בכל התחומים. בין השאר, המועצה המקומית משקיעה את מיטב תקציביה ברווחה, איכות חיים, חינוך, ביטחון ,חיי קהילה ועושר תרבותיהעיר עכו מתאפיינת במגוון בתי יוקרה מפוארים מהשורה הראשונה לצד בתים ותיקים וצנועיםחשוב למשוך קהל רב של לקוחות, יזמים ומשקיעים אך האמון חשוב מכל, כלומר,גם שהבית לא נראה במיטבו וזאת בלשון המעטה,חשוב לוותר על הוספת אפקטים כגון פוטושופ ,על מנת לא ליצור מצג שווא ללקוח,שכן גם בית שלא נראה טוב,יועבר בתמונות בצורה אוטנטית שכן המסר שיעבור ללקוח שהבית אומנם זקוק לשיפוץ אך קיים פוטנציאל להשבחת הנכס.כדי להציג בפני לקוחות פוטנציאלים מציאות אמיתית,חשוב שמתווך או צלם מטעמו יצלם אך ורק תמונות סטילס אוטנטיות ומקוריות שישקפו את המציאות כפי שהיא ,ללא פילטרים אפקטים וכדומה,במידה ויש צורך אף יועלה רחפן,וזאת על מנת להציג את הנכס במאת כדי לשקף את המציאות ללקוח.במציאות היומיומית שלנו בה פוטושופ הפך לשם נרדף לצילום,חשוב לי כמתווכת נדל"ן לשמור על אוטנטיות,מציאות אמיתית,וזאת על ידי צילום אמין ונכון של הנכסים המוצעים למכירה או להשכרהאומנם באמצעות פוטושופ,ושלל אפקטים ניתן לגרום לבית ישן להיראות כחדש ולהביא לקהל רב של לקוחות, אך בסופו של דבר לקוחות אלה צפויים לנחול אכזבה בהגיעם פיזית לנכס ,ולהבין שהוצגה בפניהם מציאות שווא בתמונות שאינן משקפות את המציאות,ואז הלקוח אומר "בתמונות הבית נראה מיליון דולר"תיאום ציפיות חשוב יותר מתמונות ערוכות,וזאת על מנת שכל לקוח יידע שמה שמופיע בתמונות, זה מה שיראה הלכה למעשה בביקור בנכס עצמואמינות נאמנות ומיומנות היא מעל הכל, אין צורך לעשות מהלימון לימונדה, אם הבית ישן, אין צורך להציגו כארמון באמצעות תמונות פנורמיות ערוכות.חשוב מאד להעביר מסר אוטנטי כך שהלקוח יידע שהתמונות שהוא רואה משקפות את המצב הנתון האמיתי של הבית .כמתווכת נדל"ן לא פעם ולא פעמיים ניתקלתי במצג שווא על נכסים ושתשאלתי לקוחות שהעבירו לי את הנכסים ייצגו בפניי שזה מה שעשו להם.רוצה למכור נכס תדע לספר את הסיפור האמיתי שלוזכרוהצילום מהווה את האמת